Nekad Lojenas | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lojenas

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199882830029/

Ditt Hex-ID: Hex: steam:11000016fd58165

Vad är din discord tagg? .lojenas

Vem var det som bannade dig? toris

Bild på banmeddelande: {EAF49EED-F15E-471B-9769-9927194F021A}.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde fel och dom tog d rätta beslutet till att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och streamade med mitt gäng och skulle leta upp ett klipp jag skickat till Ida. Jag gick in på hennes profil och gick in i media dilerna och där var hennes ansikte synligt. Mina vänner som kollade på streamen tog screenshots och berättade för Ida om det. Jag förstod inte direkt hur allvarligt det var, men det var en stor miss från min sida. Jag blev upprörd på Ida och gjorde ett montage där jag la in hennes ansikte, vilket jag nu inser var helt fel. Jag borde aldrig ha gjort det, och jag ångrar verkligen att jag lät mina känslor ta över. Sedan gick jag till en annan server, började fuska där och la upp klipp på det också. Jag förstår nu att jag gjorde allt detta för att jag inte tänkte klart och att mina handlingar skadade andra. Jag är verkligen ledsen för allt jag gjorde, och jag hoppas innerligt på en andra chans. Jag inser nu hur fel jag agerade och kommer göra mitt bästa för att inte göra om samma misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång för ooc in game. En gång för rdm. Sen denna som jag överklagar. och sen ett där jag tog en polis i th. sen rästen var för över 1 år sen så jag kom inte ihåg dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade definitivt kunnat tänka mer klart innan jag agerade. Istället för att bli upprörd och reagera impulsivt, hade jag kunnat hålla mig lugn och tänka på konsekvenserna. Jag borde ha respekt för andras integritet och inte gjort något som kan skada någon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig mycket efter min ban. Jag förstår nu vikten av att tänka efter innan jag agerar och hur mina handlingar kan påverka andra på sätt jag inte tänkte på då. Jag har lärt mig att visa mer respekt för andra och följa reglerna. Jag inser också att självkontroll är avgörande, särskilt när man är frustrerad. Hoppas ni ger mig en till chans och visa att jag har ändrat mig och växt upp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka