Nekad Loiflaax | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ADcamLL122123

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/LoveIsDaeWay/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Loiflaax#9117

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2004

Berätta om din karaktär. Loii Björk är 25 år gammal och jobbar som chef på ett bild bolag som han trivs bra på. Han är mycket intresserad i bilar och har varit det sedan han var barn. Han röcker/dricker inte och har aldrig provat. Han gick ut sitt bil universitet med höga betyg och har derför fått ett stabild jobb. Han har kämpat för att bli bäst och nu lever han livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att roleplaya gta5 och ha de nice med andra. Jag kommer att bidra med en bra miljö och nice roleplay. Jag gillar att prata med folk och att leva ett virtuellt liv. Följa regler och skapa händelser.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Största svenska roleplay server jag hittade och någon jag känner kör på den. Den värkar härlig. Den värkar ha den bästa rp jag sätt på länge.

Hur hittade du Unive? Har kollat på flera serverar men det var unive som jag tyckte såg roligast och hade bäst RP.

Vad har du för mål med ditt rollspel?
Mitt mål med rollspel hos er på unive är att ha roligt, skapa händelser som i sin tur att bli historia att titta tillbaka på i framtiden.
Utvecklas som rollspelare. skapa underhållande situationer för mig och för andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Svarad på ovan.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, det är jag inte.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka