Nekad Logx22 | Ban överklagan [Ovve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Logx22

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198850552973/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Log✘22

Vad är din discord tagg? Logx22#5901

Vem var det som bannade dig? frida

Hur lång tid var din ban? 5 dagar...

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Använde ooc i ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag använde ord som *gudar* osv och använde ooc i ingame

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. aa jag och min kompis Zimon blev överkörda och så började min käraktär bbugga ahh reste sig sen så bara la sig och fortsatte ä sig o så skulle 34 perosner testa knocka mig sen ta mig till sjukhuset fast då blev han bannad så berättate jag att han blev bannd för när han blev bannad så stoppas scenaiomt så jagberätta så blev jag bannad i fem dagar ?? alltså fem dagar vrf inte bara en timme eller bara en kick det är jätte onödigt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. för jag va tvungen att berätta att han blev bannad annarrs så hade inte sceniomt fortsättät

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldig blevit bannad första gången och blev chokad att se att det är FEM dagar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte gå in i ingame men ändå ett sånt litet så borde man inte bli bannad i fem hela dagar

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte använda ooc chat in game

Har du läst våra regler? Ja

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad 4 personer va där o skulle testa nocka mig och rädda mig för att se om min gubbe skulle lägga av med buggen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka