Nekad LogiC | Whitelist ansökning [Leo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LogiC

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/PashaBurek/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sam

Vad är ditt discord namn? LogiC#4896

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 1991

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jax Till. Han är 29 år gammal. Jax Till har haft en svår uppväxt då hans bror gick bort tidigt och han har bott i Göteborgs förort hela sitt liv. Nu som 29 åring så söker han sig vidare i livet och är inte rädd för att arbeta Vitt eller svart, kriminalitet har vart en del av hans liv men det är aldrig försent och ändra sig. Skolan klarade han med bravur hade lätt för matte samt engelska och det har hjälpt honom på traven många gånger då han gillar att spara pengar men även att unna sig vad livet har att erbjuda.
Han är även intresserad av försäljning samt träning , bilar och motorcyklar är en stor del i hans liv och har alltid vart det.

Jax Till är en tuff men givmild man, han har stor respekt för omgivningen och har aldrig skadat en människa som inte har gjort något mot honom.

Varför ska just du bli whitelistad? Söker ett spel som jag kan spela väldigtlänge har vart många spela man spelat tills dem tar slut och efter det så letar man på något nytt, RP är något jag fastnat för väldigt mycket då folk lägger ner tid efter tid för att skapa något bra som alla kan njuta av och har väldigt stor respekt för det och önskar jag får bli en del av det.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Provat på det nu i ett par dagar utan att vara WL och jag är mega överaskad hur bra denna servern är , vilket jobb som lagts ner att skapa detta och jag vill jätte gärna fortsätta, samt att Jag vart i kontakt med Ulla-Karins och sökt jobb där.

Hur hittade du Multistaden? På FiveM kom upp när jag sökte efter svenska servrar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att utforska spelandet samt min karaktär att tjäna pengar och kunna köpa mig bilar , motorcyklar samt bostäder och att kunna bidra till en grym spelupplevelse och lära mig ett och annat.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar inte på någon annan server för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka