Accepterad Lofyo | Medlem ansökning [Mamba]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lofyo

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199015515800/

Vad är ditt namn i verkligheten? ebbe

Vad är ditt discord namn? Lofyo#0848

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2021

Berätta om din karaktär. Han heter Erik Erikson, Erik är 21 år gammal. Född 2000 06 06. Erik är ganska ny i staden så han försöker få pengar så han kan köpa sin dröm bil som är en Bmw M4 eller någon fulltrimmad Saab och ett hus. Erik försöker också få många vänner som han kan ha kul med, han har bara 5 stycken just nu och hans första kompis som han blev vän med heter Bengt Larsson. Erik gillar att festa och åka i snabba bilar. Erik har mycket energi, han är rolig och snäll. Eriks dröm jobb är att jobba hos Mekonomen eller Falk för han älskar bilar och gillar att hjälpa till i staden, men han gillar också poliser och deras jobb så han funderar på om han vill börja jobba som polis kanske. Efter som han gillar poliser så tar han inge alkohol eller droger och gillar inte att slås. Eriks favorit färg är lila eller matte svart, han gillar kläder från Nike. Erik har växt upp utan föräldrar för hans pappa dog av cancer och mamma blev dödad under en terrorist attack, så han vet inte så bra hur man lagar mat eller hur man ska göra några saker. Han gillar bilar så mycket eftersom han hade ju inga föräldrar så han var ju hemlös och då bodde han på gatan så han såg jätte många snabba och snygga bilar, Saab var den bilen som han såg mest för den är billig och snabb och det är därför han älskar märket Saab. Eriks favorit maträtt är en Big mac och en stor cola för det fick han några gånger för det var några jätte snälla människor som gav honom pengar så han kan ha råd med det. Just nu jobbar han som reporter för det känar han ganska bra pengar som och han gillar att se saker som har hänt runt staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill kunna påvärka servern på ett bra och smidigt sätt. och vill göra bättre rolespel senarion och kunna jobba hos mer rolespelande jobb tex som polis. jag är en ganska rolig person som bidrar till roliga rolespel senarion. därför skulle jag velja bli medlem på unive!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mina kompisar spelar det här och jag älskar hur ni gjorde servern och alla jobb och allt.

Hur hittade du Unive? Jag var inne på youtube och såg någon som spelade unive och då köpte jag gta och sen laddade ner fivem och älskade vad man gör när man role spelar. Jag har också massa vänner som spelar på den här servern och dom sa att servern var jätte bra så jag testade.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli en känd (känna många i staden) och positiv person med ett bra jobb.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få många vänner och sprida glädje till alla i servern och att kunna få ett bra och bra betalande jobb

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, såklart!

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka