Nekad Lofman | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lofman

Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Lofman

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emilio Liljestam och är en utåt person. Emilio är uppväxt i en småstad utanför Götet och är 20 år gammal.
Emilios största intressen i livet är fotboll bilar och fest. Emilio vill antingen bli fotbollsproffs eller bilhandlare, men då fotbollskarriären går sådär är bilhandlare fokuset. Emilio är en stresstålig person och väldigt öppen som människa, han är inte feg för att säga vad han tycker och känner sig nästan aldrig trängd då han står upp för sig själv. Utanför jobbet hänger emilio ofta med sin bästa polare Lukas. Lukas och Emilio spenderar mest tid på piren då det fiskar mycket ihop eller i garaget och pillar på bilarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög rp nivå & rolig rp för båda parter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Men skall kunna förlora ett scenario för att scenarion skall bli roligare för båda parter involverade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag kan reglerna då jag lirat unive sedan 2020 men blev av med medlemskap pga inaktivitet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? 4 år på unive & andra servrar tidigare.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Medlem sedan 2020

Nekad.
Anledning:
utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka