Nekad Lofi.Moon | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lofi.Moon

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199060754703/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? Lofi#0663

Vad är ditt födelsedatum? 21 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anders Bratovic. Han är 28 år gammal och gillar fordon och motorer. Anders är oftast glad och är väldigt social. Hans morfar kommer från polen därav efternamnet. Anders barndom var väldigt dålig för att hans föräldrar ägde ett stort företag som lurade folk på pengar. Anders föräldrar blev miljonärer men dem blev tagna av polisen och Anders fick bo på ett barnhem. Han lärde sig flyttande svenska på barnhemmet och fick en vän som heter Erik. När Anders blev 14 år gammal rymde han tillsammans med Erik från barnhemmet för att dom var trötta på att alltid bli hatade av alla som var där. När dom kom ut hade dom ingenstans att gå för att dem inte hade någon riktig familj att gå till. Dem bestämde sig för att gå olika vägar för att dem hade olika saker som dom ville göra. När Anders blev 18 år gammal gick han med i lumpen och träffade en ny vän som heter Gunnar Jörgensen. Dem har hållt kontakten sen dess. Efter allt det här flyttade Anders in i staden och var redo att lämna allt bakom sig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är seriös när jag spelar och följer regler så bra som möjligt. Jag försöker skapa bra scenarion och rpa på en hög nivå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan rpa på en hög nivå och skapa bra scenarion. Jag kommer att följa reglerna och inte vara jobbig mot andra spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man spelar för att ha roligt och inte att t.ex ha mycket pengar, snyggast bilar eller försöka att var bäst.

Hur hittade du Unive? En kompis berättade om servern och jag har spelat på den innan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka