Nekad Loffe | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loffe

Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
2
Ditt discord namn: loffere.

Ditt Hex-ID: 76561199643436962

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller + ban från både dc och ig tror jag

Vem/vilka tog beslutet? Beslutet är ngn som inte jag har tillgång till

Varför tror du själv att beslutet togs? Att jag tydligen bidrar till dox montage.

Hur är beslutet felaktigt? Jag vet inte riktigt hur. Jag är vän med han som gjort dox montaget och jag har inget med hans montage att göra. Jag har inte lagt ut ngt montage eller tänkt läggs ut ngt. Jag är med i montaget men jag står inte bakom montaget och har faktiskt inte en aning varför han ens lägger upp det då han kommer ångra sig. Jag har då även tagit en paus från fivem då det är fint väder och har inte spelat på så länge. Ni kan även kolla att d var ett tag sen jag var ig och d kan ni kolla i logs även. Har knappast varit på dator de senaste veckorna.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inga bilder. Vill bara få tillbaka mina roller då jag ska börja spela igen snart.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Har inte ens sett beviset eller ngt vete fan vad som sker ens

Skulle gärna se beviset på bannen då d inte går och kontakta ngn staff för att alla har typ sånt att ifall man inte är med i discorden så får man inte skriva till de

Din besluts överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka