Nekad Loffe | Beslut Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loffe

Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
2
Ditt discord namn: loffere.

Ditt Hex-ID: 76561199643436962

Vad för typ av beslut gäller det? blacklist och indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? Us5x

Varför tror du själv att beslutet togs? För jag bidror till dox montage jag inte ens har gjort.

Hur är beslutet felaktigt? Jag och mina vänner var väldigt aktiva innan i vintras. Vi gick upp, gick i skolan och sedan spela vi direkt när vi kom hem. Jag vart bannad för en grej som jag sedan fick tillbaka rollerna på. Jag behövde bevisa detta på något sett så första överklagan blev nekad för att jag inte hade beviset med. Jag märkte då direkt att jag behöver bevisa det så jag skriver en ny direkt och med bevis denna gången. Jag kan inte skicka in den då jag måste vänta 1 dag. Så jag kopierar det jag skrivit och skickar till min vän som en mall så jag kan kopiera enkelt därifrån dagen efter. Jag gjorde då det och sedan fick jag tillbaka mina roller och då spela lite mer. Jag blev mindre och mindre aktiv då det börja bli varmt och moppe väder. Jag slutar att spela unive och ta en paus ifrån spelandet. Jag kommer in på datorn några veckor senare och ser att jag fått indragna roller. Jag fattar inget och snackar då direkt med mina vnr. De säger att de lagt ut montage och massa grejer. Jag berätta att de kmr att ångra sig och allt men de sa nej då. Fattade inte varför jag var bannad då jag inte bidrog till det. Men då har han tagit den bilden som jag hade skickat som mall som en bild i montaget. Jag sa till han att ta ner montaget direkt och han gjorde det för han viste inte konsekvenserna av det.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: file:///C:/Users/manne/Pictures/Screenshots/Sk%C3%A4rmbild%202025-05-25%20222721.png och även file:///C:/Users/manne/Pictures/Screenshots/Sk%C3%A4rmbild%202025-05-25%20225115.png

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja. Även snackat med en staff och det finns inget bevis på det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka