LoekWille | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

TherealLöken

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Användarnamn: LoekWille

Vad är ditt namn i verkligheten? William Olsson

Vad heter du på discord? LoekWille3347

Ange ditt födelsedatum 19 Augusti 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagarna är de från 15:00 på eftermiddagen till 10-12 på morgonen, helgerna är nästa 24 timmar om jag inte har annat för mig

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle sikta på att få så bra rp som möjligt genom att kolla reports konstant så att de som rdmar och vdmar eller de som gör värre/mindre saker får de konsekvenser som de behöver för att ändra på deras beteende blir kickade eller bannade jag har tre skärmar så kan hålla koll på mycket samtidigt Jag skulle försökt fixa varje situation så bra jag kan dock blir kanske inte alla glada vad man gäller så de gäller vara hård men rättvis.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Nej i och med denna är den första seriösa servern jag kört på men är ju sugen på att hjälpa till på denna underbara servern och förenkla för de underbara staffs servern har

Har du några tidigare erfarenheter? Asså inte direkt staff men hjälpreda på andra discord servrar och tyckte de funkade bra har ägt en egen mc och ark server med 50+ spelare och tyckte det gick bra så är ganska bra att styra upp och sånt

Vad kan du om skripts? skript är något jag inte förstår mig på men är öppen att lära kommer försöka lära mig om de genom andra staffs eller youtube

Varför vill du bli staff? Jag vill hjälpa till att förbättra denna servern. Då jag har spelat här ända sen jag började med fivem. så jag känner till lite grann om servern, jag är loyal jag startade här och kan vara ett av mina bästa beslut att starta här. För att det ska va så bra rp så kommer jag kolla så folk beter sig och så de håller de regler som är satta. Kommer kolla Reports mycket av tiden. Tycker att när folk inte följer regler förstör hela rp:n som sedan förstör för alla som spelar. Jag har spelat på servern mycket och behöver mindre viktiga men roliga detaljer som skulle se bra ut

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på en annan server för allt finns här bra staffs, bra ägare, bra spelare asså allt är bra med denna servern så skulle inte förstå varför någon lämnar denna

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? jag respekterar de men vill helst ha svar på varför för då vet man till nästa gång och så kan man läsa på lite om det

Senast ändrad:
Då visar den ditt engagemang och vad rollen betyder för dig.

Mvh,
AprimoX

Nej, inte på långa vägar, men eftersom du utvecklat den "så bra du kan" så visar den bara att din nivå för att vilja bli staff inte är tillräckligt eftersom denna ansökan inte är välutvecklad nog.

Mvh,
AprimoX

Nej, inte på långa vägar, men eftersom du utvecklat den "så bra du kan" så visar den bara att din nivå för att vilja bli staff inte är tillräckligt eftersom denna ansökan inte är välutvecklad nog.

Mvh,
AprimoX
men jag har ju kollat på andra ansökningar och de har gått vidare och jag själv tycker att den är ganska utvecklad om man jämför mot de som har gått vidare med typ nårra meningar, men respekterar vad du svarar! :)

Du ska inte referera på vad andra går vidare på, utan skriva så välutvecklat du kan. Tycker du att detta visar på allt du kan/vill så är det väl inget mer med det, jag kan bara personligen rekommendera att du skriver mer och ger fler exempel. Men det är inte jag som tar beslut och inte jag som skriver den åt dig, utan det är din personliga sak.

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Tillbaka