Nekad Loco_C8 | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loco_C8

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Lindgren

Vad är ditt discord namn? locolito_c8

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Jack Karlsson en mycket trevlig och snäll invånare, Hans mamma och Pappa tog mycket väl hand om honom som liten. Han växte upp i Danderyd där han gick i skolan samt pluggade vidare efter till jurdist! Jack Karlsson är en mycket social och trevlig kille som gillar att hjälpa andra människor! Efter grundskolan och gymnasiet så valde Jack att plugga vidare och utbilda sig som Polis, Jack valde att då bli polis i dem städerna han tidigare bott i och nu är han redo för att flytta in till den fantastiska staden Unive. I staden Unive har Jack tänkt att antigen jobba som sjukvårdare eller Polisen. De va allt om Jack Karlsson

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har varit Medlem på Unive sedan tidigare! Men tagit pauser för att spela andra spel (inte fivem) Men nu har jag kollat fivem oddshots från Unive och har fått upp sugen för att börja rpa igen! Så jag tänkte att jag skulle söka mig tillbaka till gemenskapen! Jag hade också tänkt nu att jag skulle börja streama! Jag har tidigare streamat Unive men tröttnade fort på rp samt streaming! Men nu är vi på banan igen Jag kommer att bidra med ett gott och bra skratt för servern både utanför streaming men också med streaming! Jag kommer representera serven bra och försöka få in fler medlemmar till servern! När de gäller rp så kommer jag bidra med hög rp och roliga scenarion! Jag kommer bidra med stora scenarion som är hög planerade så inget går fel! Kommer göra allt för att få Unive att växa samt att rpn ska bli bättre! Kommer också till servern för en anledning och de är för att de är den ända servern som är bra! Samt har hög rp nivå! Kommer också försöka utveckla min rp nivå nu! Så de är typ de jag kommer bidra med!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man endast inte behöver vinna ett scenario för att de ska vara kul samt att man ska spela för båda parterna i ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jaa jag har läst dem! Rdm= Man dödar någon utan bakomliggande scenario Vdm= Man använder sitt fordon som vapen för att ta skada/döda någon Meta Gaming = Man tar information från tex discord eller Live Streams för att sedan använda de inom rpn

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarenheter inom rollspel! Jag har rollspelat väldigt länge på flera olika servrar och jag är redo för att ta mitt rollspelande in på Unive Roleplay

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har jätte svårt att skriva långa texter så den blev ej så bra

+rep mycket bra och utvecklad ansökan! Han borde lätt få en chans på Unive!

Lycka till nu Loco <3

Nekad.
Anledning:
Plagiat.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka