Nekad Loco | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucky24k

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/flexitest/

Ditt Hex-ID: 11000010278795a

Vad är din discord tagg? Loco#5504

Vem var det som bannade dig? Paykan

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: khoqrj Anledning: slår framför saras fö minsta lilla, onödigt och suntförnuft Går ut om: 0 dagar 21 timmar 20 minuter Placerad av: Paykan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det såg ut som lall.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog med 2 vänner utanför saras, då slår ena min vänn mig. Vet inte om det va miss men man ska rpa på det så jag slår tillbaka. Då slår han till igen osv, men som man ser i klippet så va det inte jag som började slå utan endast försvarade mig. men jag förstår att det blev lite lalligt eftersom att det blev ''bråk''. Jag förstår att staff valde att banna från början men när man kollar nogare på klippet så är det faktsikt inte jag som börjar slå. Men jag gjorde fel genom att inte endast utdela 1 slag, jag kommer inte göra om detta och jag har förstått mitt misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker såhär att det är lite felaktig bann på mig eftersom jag slår tillbaka efter jag blev slagen men samtidigt så förstår jag om det såg fel ut. Men som sagt om man kollar klippet igen så blir jag slagen först, skulle bli glad om ni tog bort bannen då jag inte kommer göra om detta och har förstått.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har varit banns som har blivit borttagna förutom 1 när jag körde fort för jätte längesen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Genom att inte slå tillbaka jag vet inte men man ska rpa med sunt förnuft och jag anser bara det att om någon slår mig så slår jag tillbaka irl iag men om man inte får göra det här så förstår jag och kommer inte slå tillbaka nästa gång,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? förstått

Nekad, jag anser att du inte har lärt dig av ditt misstag under denna korta period så du får vänta ut din ban!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka