Nekad Loco | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucky24k

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/flexitest/

Ditt Hex-ID: 11000010278795a

Vad är din discord tagg? Loco#5504

Vem var det som bannade dig? Sather

Hur lång tid var din ban? 2 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: Powergaming. Går ut om: 1 dagar 23 timmar 55 minuter Placerad av: Sather

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det såg ut som powergaming men det va 2 olika klipp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde med bilen jag hade varit på gymmet med min karaktär, sen kör jag och försöker bromsa men krockade in i en kille med även dsync så det såg ut som en hård smäll från hans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det va felaktig för att jag rpade med både /me /sme och med rösten. Men jag förstår varför staff valde banna för det syns inte eftersom han sitter i en bil längre bort. Men jag powergamade inte utan jag rpade men det är det att han har 2 olika klipps som han skickade och under hela den tiden och tiden emellan klippen så sitter jag ju och använder /me osv. Jag skulle kanske sånna fall suttit kvar ännu längre men det tyckte jag inte eftersom att från min sida va inte smällen lika hård, men jag förstår att det såg dåligt ut.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av bannsen och inte gjort om dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle kanske gått fram till föraren i andra bilen efteråt för att kolla om han mådde bra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? förstått

Då du ej kan bevisa från ditt håll hur det såg ut så kan enbart slutsatsen dras att du powergamada.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka