Nekad Loco | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lucky24k

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? cHARLIE

Vad heter du på discord? Loco#5504

Ange ditt födelsedatum 7 September 1997

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mellan 12:00 - 04 ish med pasuer då såklart!

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive i 1 o ett halvt år och var medlem på multistaden innan det.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 16 gånger under all denna tid. Har blivit unbannad på 13 utav dom. Har ångrat mina val senare och gjort om och gjort rätt.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är en spelare som vaktar servern helt enkelt utan att leta problem. En servervakt ska alltid i alla situationer rpa på som vanligt hela tiden, dvs att man inte ska hålle på att leta problem eller leta efter folk att banna utan man ska bara hålla ett extra öga öppet och ta åtgärder ifall man ser regelbrott och då ta åtgärder.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är lämolig eftersom jag gillar rp mycket och att just rpa, så jag går inte runt och letar problem eller abusar. Har alltid varit SV men det va sv wipe innan så allas sv försvann som jag förstått det. Jag är även inte en problem spelare själv skulle jag säga utan vill alltid komma på en lösning som är den rätta och inte banna för att banna utan viktigaste är ju att man ska lära sig någonting av sitt regelbrott/bann. Sen är jag även mogen till min ålder och gillar att ta ansvar.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt enligt mig är någon som gillar att rpa och tycker det är kul själv. Eftersom att en servervakt inte är riktigt en staff som jobbar för att specca osv, så ska en servervakt ALLTID bara spela som alla andra spelare bara att han kan ta åtgärder när han ser regelbrott för att hålla koll på rpn runt om personen själv.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption är att du endast tar åtgärder mot andra spelare och inte mot dina egna dvs dom som är i tex ditt gäng eller jobbar på samma jobb osv. Och att abusa är att du använder dina perms endast för att vinna scenarion eller bara förstöra för andra för att.... Att ha ansvar som servervakt betyder ju att man fått som ett förtroende som jag absolut tycker att man ska va glad över och inte hålla på att abusa! Jag har aldrig abusat mina perms under åren och har aldrig anklagats för det eller liknande så jag bryr mig absolut om ansvaret man har fått.

Tillbaka