Accepterad Loam1744 | Medlem ansökning [Mr Barre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loam1744

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Loam

Vad är ditt discord namn? Loam/loam1744

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Sander Moijacs och är född år 2000/02/19

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Trevlig, Handlingskraftig/Vilja

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sander är uppväxt i norra Serbien, när han växte upp insåg han att Serbien hade blivit något dåligt så Sander och hans päron valde att flytta till Sverige. Han föräldrar har aldrig haft ekonomiska problem då Sanders mamma Zoe jobbar på ett institut, pappan jobbade även som ingenjör och hade lyckats i banan, han hade startat ett eget företag som tar upp ritningar på hur vi ska bygga större hus till ett område i norra Serbien. Sanders pappa Antonio kommer från Sverige och har sina föräldrar boendes i Djursholm. Antonios föräldrar känner en familj som ska flytta till spanien och ska sälja deras hus. I början fick han börja i en stor skola som ligger i Sollentuna, på väg till skolan när han åkte genom kista så såg han kilar som inte gick i skolan utan hade märkeskläder och en moped/ebike. Han såg på lång väg att de stog och slog en kille, Sander blev känslosam och bestämde sig för att bli polis. Han ska bli en duktig polis som tar väl ansvar och agerar professionellt. Han vill hjälpa och bidra till en bättre miljö där alla kan leva.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra men en social och energifylld kille som har erfarenhet och är duktig på att rpa. En kille som vill göra vissa alternativ som leder till förlust i scenarion men jag gör det för motpartens sida. Jag streamar även en del och kan då föregå som gott exempel för eran server.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ifall någon springer mot din bil med ett vapen uppe så kan du hoppa ur bilen och ta upp händer istället för att köra iväg eller hoppa ut och skjuta honom. Du ska alltså spela för motpartens roll och sida så scenariot blir bra och inte tråkigt. Man måste spela för att scenariot ska bli bra och roligt för båda parter och ibland även ta en förlust.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har faktiskt inte hänt för jag brukar läsa reglerna på de flesta servrarna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, inte döda utan anledning - Ban. Vdm, inte använda ditt fordon som ett vapen - ban. Suntförnuft, gör val och tänk som du hade gjort irl i den situationen. Failrp, inte göra saker som inte skulle kunnat gå att göra irl. - ban.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte för tillfället.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka