Loahtoa | Whitelist ansökning [Dansken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Loahtoa

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198892764424

Vad är ditt namn i verkligheten? Loah

Vad är ditt discord namn? tranbären#1062

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär är 20 år gammal och heter Loah salam. Min karaktär är glad och pigg och har har ett stort intresse för att laga bilar och vill gärna bli mekonom. min karaktär gillar även att köra bilar och att hjälpa till så mycket som det går. att bli mekonom har alltid varit ett drömjobb för mig. jag lever med min bror jacob öqvist och han är chef för mekonomen. och han har gjort så jag har fått ett stort intresse av att laga bilar och fixa dom.

Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker att jag ska bli whitelistad för jag vill bli mekonom och jag ser att det inte är så många mekonomer inne så många blir arga över det så jag vill fixa det. Och jag tycker att jag kan bidra med mycket i staden försöka göra den så bra som möjlig. och varför jag vill bli whitelistad på den här servern är förr att det värkar vara många trevliga personer .så jag fastnade lätt för den för det värkar vara en bra rp server förr att det finns så mycket att göra

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för det är många trevliga personer som alla försöker sitt bästa på att rp om sin karaktär. och det gör så att jag fastnar lätt för servern

Hur hittade du Multistaden? min kompis visade mig och jag börja gilla den snabbt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill försöka förbättra min rp nivå och fortsätta träffa nya personer.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag har inte hitta någon bra. men sen såg jag denna och ville gärna komma in.

Tillbaka