Accepterad Loading | Ban överklagan [Janne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loading

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199182714280/

Ditt Hex-ID: 110000148dd15a8

Vad är din discord tagg? Loading1#0527

Vem var det som bannade dig? RealSvampBob

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag har blivit bannad för lallare.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det var så att jag var på sjukhuset sedan var det några som varit otrevliga så tog dom en voi och började köra på mig och jag kunde inte göra något för att de va inte whitelist och jag va jätte nära på att dö så jag börjar slå på deras voiar för att det går inte att få ner dom och dom slutar inte och att jag gjorde det komplicerat när jag började slå mot dem men jag menade att inte slå dom utan att bara göra så att dom sluta och dom körde över mig hela tiden och sa massa fula ord och jag vet att detta beteende inte är okej men i detta fall gjorde jag det för att jag inte ville att dom skulle döda mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid sjukhuset sedan kom det kaxiga snubbar som inte varit whitelist och dom insåg att dem inte kunde slå mig så dom tar varsin voi och börjar köra över mig och jag börjar slå mot dem förr att dom skulle sluta för att jag var nära på att dö men dom slutade aldrig sedan vart dom bannade och sedan tog jag vård av lars och sedan efter en minut typ så blev jag bannad för lall och jag kan förstå varför ni gjorde det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det vet jag inte riktigt jag tycker typ både och för att dom vdma sönder mig med voiar och jag kunde inte göra något och då började jag slå mot dem men det hjälpte inte sedan när jag gick in till sjukhuset och var jätte skadad så vart dom bannade sedan när jag hade tagit vård av lars så vart jag bannad efter ca 1 minut och jag kan förstå varför och i detta tillfälle gjorde jag det svårt för er och jag ber om ursäkt för mitt beteende på servern i detta tillfälle.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit det innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde ha gjort va att inte börja slå dem utan bara ropat att jag var skadad och dom körde på mig och låtit dom göra det för att dem ska bli bannade och om jag hade dött så hade dom kunnat resa mig men i detta tillfälle var det svårt att tänka efter för jag vart väldigt stressig och det var inte meningen att göra det så komplicerat för er och jag ber om ursäkt för det men jag hoppas att jag kommer få spela på servern och ha kul och bara njuta av att få spela på just servern unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig av min ban det är att jag ska avvakta och vänta vad som händer om dom inte slutar så reportart jag dem så kan ni fixa det men i detta tillfälle så tänkte jag inte på det och jag ber så mycket om ursäkt och jag vill så gärna spela på unive och jag tar lärdom av alla mina banns desto mer misstag man gör desto mer lär man sig. Fast detta är inte samma sak det förstår jag

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka