Nekad Lmaodras | Polismyndigheten Ansökan [Gargantua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lmaodras

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 25 Augusti 2008

Vad heter du på discord? Hampus#6020

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har ungefär 150 timmar på fiveM men har många kunskaper.

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer kunna vara aktiv 14:00 till 22:00 på alla veckodagar sedan kommer jag kunna vara online 10:00 till 00:00 på helger sedan så kommer jag också vara borta pågrund av träningar etc.

Vad heter du? Jag heter Alfred Druva.

Hur gammal är du? Jag är 21 år gammal.

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja jag kan simma.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att jag ska kunna bidra med ökad säkerhet för alla i staden. Utöver detta vill jag även träffa nytt och främmande folk. Men inte mist för att kunna sätta ett gott exempel för alla andra medborgare, för hur de ska bete sig och hur de ska ta sig an olika situationer. Jag har även blivit erbjuden droger så som ether och kokain på torget och jag tror att det var det som spräckte bubblan.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Absolut kommunikationen, det är otroligt viktigt för en fungerande poliskår att ha en stark kommunikation, dels mellan poliser, men även kommunikationen med medborgarna i staden. Det är nyckeln till ett brottslöst och säkert samhälle enligt mig. Sedan är det ju också att kunna agera i lägen när det behövs.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag kan mycket om yrket då jag har varit polis på andra serverar och kan då mycket om yrket. Jag har god kunskap om polisers rättigheter och skyldigheter också.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har jobbat som polis på andra servrar sen har jag samt jobbat på securitas så kan allt om bötrar och om radion.

Hur är du som person? Polis yrket som en helhet är att man ska vara extra noga med det man gör, bemöta alla medborgare på ett trevligt sätt men samtidigt visa en profesionell sida när det väl gäller. Väldigt hårda krav och man ska göra allt för att skydda medborgarna, man måste vara väldigt fysiskt aktiv och samtidigt vara beredd på att skydda varenda person i staden. Kriminell eller vanlig medborgare, spelar ingen roll. Alla ska bemötas på ett trevligt sätt men man ska också anpassa sig efter situation.

Är det något vi bör veta om dig? Nej det tror jag inte.

Tillbaka