Nekad LM.2010 | Medlem ansökning [L1ndgren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LM.2010

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wiliam

Vad är ditt discord namn? sigma.1904

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Henry Hermansson och är 21 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll smart trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Henry Hermansson och han är 18 år och 187 cm lång med brunt hår och gröna ögon, Nu hade jag tänkt att berätta lite om Henrys uppväxt, han hade en svår uppväxt och var beblandad med gängkriminalitet, droger och våld. Henry hatade skolan och hade dåliga betyg samt så hade han de inte så bra hemma eftersom hans pappa var alkoholist men han dog för nått år sedan så hans mamma var inte så närvarande å var mest borta hela tiden vilket Henry tycker är konstigt med tanke på att Henrys och Henrys-mamma aldrig riktigt blev så bra behandlade av honom. Henry hatade sin pappa så mycket att Henry tänkt döda honom ett flertal gånger men sedan ångrade sig i sista sekund. Henry hade många vänner som var inblandade i de lokala nätverket där han växte upp men Henry ville till en början inte ha nåt med de å göra men med tiden så ändrades det då han insåg att de var mycket pengar å trotts än hans mamma var väldigt frånvarande så hade alltid velat göra så dom två har de bra. Så när Henry fyllde 16 år och hade tjänat sina första 100 000 genom att sno moppar och sälja dems delar billigt till verkstäder OSV. sedan börjar Henry att langa droger han tjänar mycket pengar på det han tjänade som bäst som 18 000 kronor i veckan, ibland mer ibland mindre. Henry var ute med några vänner runt 18-tiden och då ringde Henrys-Mamma å sa att han behövde komma hem, när Henry kom hem så hade henrys-mamma hittat en oladdad Zastava Henry försökte förklara för henne att han bara håller den åt en nära kompis, men hon trodde inte på honom så hon ringde polisen för att hon ville att Henry skulle lära sig att de är fel å hon hoppades på att Henry skulle få tid å tänka på de han har gjort så han åker in på ungdomsvård i cirka 1 år kommer ut med många kontakter å har nu bestämt sig för å gå den kriminella vägen i livet då han inte ser någon annan väg att tjäna pengar då inget jobb vill ta emot någon som suttit på ungdoms vård för vapenbrott de är där vi är nu

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bitra till krim RPn och normala RPn då jag förmodligen kommer börja med ett lagligt jobb för å käna mina första pengar å lära känna folk så kan bidra till jobb rpn å göra så många har kul

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man kör så båda kan ha kul tillexempel om man gör ett rån så kanske man ska göra de lite kul för polisen också

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja de har jag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm att man använder sin bill som ät vapen och powergaming2 att man spelar för pengar och makt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej de lungt tack.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

oj råkade ha kvar min bio från länge sen vill fortsätta
Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Vi håller på att granska din ansökan, det kan ta lite mer tid än vanligtvis, var tålmodig.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Plugga på reglerna och lär dig mer om hur man generellt rp:ande.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka