Inaktuell LM.1904 | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LM.1904

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? zackarias.1904

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 0210

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Albin Johansson född 2000/25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social snäll omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är en 25 åring 1995-08-08 Matte han har gått insriktigning Fordon Transport men kände inte att han vill hålla på med bilar hela livet så han plugga vidare i Borås till polis och plugga där i 5 är tills han va 23 När Matte va 15 år gammal fick han beskedet att hans mamma hade gått bort i en bilolycka efter detta så börja Matte tankarna att han ville syssla med bilar då hans mamma hade ett stort intresse för sport bilar. Men när han va 17 och skulle börja 3an så tänkte han att det här är lite uttjatat och ville söka till polis då hans mamma hade dött i trafiken. Och ville se till så det verkligen inte händer någon annan då han vet hur svårt det varit att tänka att hon har dött. Han pappa jobbar i Serbien som han då kommer ifrån i en stor bilfirma och jobbar mycket under sommarlov på bilfirman som hans pappa hade i Sverige. Men nu har han inte träffat sin pappa på 5 år sen hans pappa flytta till Serbien på heltid och då han flytta till egen lägenhet i Borås där allt tog fart. Han har jobbat i Borås inom polisen och varit konstapel i kåren där. Men vill nu ha ny möjlighet nya staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social som kan göra andra sociala och så kan jag bidra rolig rp som gör folk glada och då kan dom sprida de vidare och göra andra gladare och så kan jag bidra med seriöst rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att typ jag har kidnappat en person då skulle jag kunna begära pengar för han ska ta sig fri ist för att jag skjuter Han och inte låter han leva

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja de har jag gjort minns inte var de var för spelade här innan typ förra julen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm att man använder ett fordon som vapen/nlr att man minns efter va död/metagaming parata och säger vart man är ig

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja jag har kört på serven länge innan varit 2025 medlem så kan reglerna och har rpat på serven som icke medlem i typ 1 vecka nu😃

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du är redan vidare till intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka