Accepterad lluddee | Ban Överklagan [1Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lluddee

Välkänd Medlem
Meddelanden
682
Reaction score
301
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199036794357/

Ditt Hex-ID: steam:1100001402a85f5

Vad är din discord tagg? lluddee

Vem var det som bannade dig? 1.Krato

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag använde mig av quick i vinnande syfte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jagade en bil som varit med i en tidigare skottlossning & skulle hoppa ut för att skjuta mot bilen för att försöka få punka på bilen. I detta fall hoppade jag då ut quick, vilket kan ske 40% av fallen när man hoppar ut ur bilen ibland, då våra gängbilar är ganska låga. Jag har även efterfrågat stance kit för att lösa detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Krato gjorde helt rätt då jag bryter mot regeln Powergaming, då jag väljer att använda quick i vinnande syfte & fortsätter scenariot.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång tidigare, som handlade om att jag körde vidare från ett trafikstopp. För mer information om den hänvisar jag er till min överklagan om den, resterande bans handlar om test bans från min period som staff då jag skapade en bantyp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat fortsätta scenariot via fots istället för att använda bilen för att motparten ska få lika chanser som jag i scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag absolut.
Kommer inte ske igen & ber om ursäkt för att jag inte gjorde annorlunda från mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka