Nekad LLuckee | Medlem ansökning [Micke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LLuckee

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198425794723/LIL_kuttmutt

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Lucke#8428

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2005

Berätta om din karaktär. Jag kommer från Åland och jag har en Åländsk dialekt. Min ålder är 31 år och mina intressen är sporter som fotboll och basket. Jag visar respekt mot alla och visar alltid respekt mot tjänstemän.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag vill kunna jobba på servern. Jag kommer bidra med att försöka hålla en lugn stämning i staden och göra så att det finns så lite bråk som möjligt. jag har alltid haft ett intresse för RP så jag skulle aldrig förstöra på servern. Jag kommer försöka göra så gott jag kan varje gång jag spelar på servern. Vill verkligen kunna bli bättre på RP med hjälp av en WL. och från mitt perspektiv har jag skött mig riktigt bra. Kört lagligt, varit trevlig, stannat vid rött, aldrig haft Polisen efter mig m.m

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av Unive för att jag har hört mycket gott om den. Många streamers pratar gott om den och många spelar på den. Vad jag har varit med om än så länge så är det att dom flesta är väldigt duktiga på det dom gör och dom flesta tar det seriöst. Dom som lallar blir kickade eller bannade och det tycker jag är bra.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den via Cosmo_bt på twitch https://www.twitch.tv/cosmo_bt Sen har jag också sett andra streamers spela på den och alla jag har varit inne på har tyckt att den har varit bra och dom har rekommenderat den till mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli riktigt duktig och senare kunna hjälpa andra som är nybörjare

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli riktigt duktig på mitt RP och sen kunna hjälpa nybörjare på servern. Sen vill jag också bli chef för ett företag eller något liknande.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, spelar bara på Unive utan WL

-rep Tycker att du borde utveckla mycket mer och verkligen kolla igenom texten noga innan du skickar in den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka