Nekad LLuckee | Medlem ansökning [cr0zz], [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LLuckee

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198425794723/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Lucke#8428

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2005

Berätta om din karaktär. Jag kommer försöka skapa en alter ego, som kommer jobba och tjäna pengar ärligt. Jag vill bygga upp en gemenskap av vänner ingame. Ser verkligen fram emot att utforska servern. Åldern på min karaktär kommer vara kring 25 år, intresse kommer vara jobb och snabba bilar. Jag kommer skapa en karaktär som ser ärlig ut, och klä sig propert efter varje tillfälle.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? En av mina bästa vänner Cosmo spelar detta väldigt mycket. Jag hoppas kunna jobba på samma jobb som han gör (Falck) . Troligen kommer jag även streama spelet också. Jag hoppas kunna bidra med en postitiv och hjälpsam karaktär.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har tittat runt lite på vilka servrar som är bra, och helt klart verkar Unive vara den som är mest stabil, och roligast att spela på. Följer flera kanaler på Twitch som streamar just från denna servern; Cosmo_bt, queentiki, Xray89. Dom karaktärer jag sett via dessa streams verkar också vara en fin community av folk som skulle passa mig.

Hur hittade du Unive? Jag är mod på Cosmos twitchkanal, och eftersom han streamar på Unive, så var det helt naturligt att hitta rätt server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill hjälpa andra, skaffa ett roligt jobb, som förhoppningsvis hjälper andra till en positiv upplevelse på servern.
Falck eller polis kommer jag försöka söka jobb till. Alternativt något inom sjukvården.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målet kommer vara att ha råd att köpa bilar som man drömmer om. Umgås med IRL vänner ingame, och vara med och skapa en så positiv spelupplevelse som möjligt för dom spelare jag möter.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv på andra servrar, men jag tror och hoppas att jag kan bidra med något. Jag är ganska säker på att jag kommer kunna bidra med någon form av positiv feedback om så behövs.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka