Accepterad lliamwiik | Ansökan till Servervakt [Vzlor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lliamwiik

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? liamwik#9963

Ange ditt födelsedatum 8 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Typ 2-4 timmar varje dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? i typ 10 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/697787475141328966/1033699437656158228/unknown.png tredje bannen var felaktig

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta arbetet för staffs tillexempel om du skulle dö av en bugg så behöver man inte ta deras tid utan man kan bara ressa sig själv. en servervakt ska också banna/kicka dem som inte följer serverns regler men om man ser en ny spelare som till exempel som snackar ooc så kan man försöka förklara i lokal ooc att dem ska läsa på reglerna och berätta vad dem gjorde för fel. Men en servervakt ska inte heller vara rädd för att banna om dem ser någon som bara kommer in för att förstöra eller begår ett regelbrott och en servervakt ska inte leta efter folk som begår regelbrott utan en servervakt ska bara rpa normalt och banna/kicka om dem stöter på någon som bryter mot serverns regler.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill bidra med en bättre rp nivå på servern och kunna dva bilar som till exempel bara står mitt i vägen. jag vill också bli servervakt för att kunna underlätta arbetet för staffs genom att till exempel kunna banna någon som vdmar när en staff inte ser. jag vill också bli servervakt om det skulle komma någon och förstöra ett scenario så kan man banna den personen snabbt så att man sedan kan fortsätta scenariot istället för att vänta på en staff som ska komma o banna spelaren

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är att du använder dina sv perms till att t.ex ressa sig själv när man har lite hp, när du använder toggle id i ett scenario det kan var till exempel ett skottscenario eller ett stormnings scenario och du kan också abusa dina perms genom att kicka folk för att komma längre fram i en kö. korruption kan vara till exempel om du ressar polare för att han för att han har lågt hp och inte pallar dra till apoteket

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka