Accepterad lliamwiik | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lliamwiik

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? liamwik#9963

Ange ditt födelsedatum 8 Augusti 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Anledningen till att jag vill bli medlemskap ansvarig är att jag vill hjälpa att ta in flera medlemmar till servern och hjälpa personer som är nya. Jag vill också hjälpa till att hålla koll på hur alla rpar och banna de som bryter mot reglerna på serven. Jag vill också hjälpa till att neka/godkänna medlems skap ansökningar och intervjuer.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni borde välja mig eftersom att jag har spelat på servern ett långt tag och jag har tidigare varit helper och servervakt ett långt tag så jag har bra erfarenheter. Jag vet också hur man ska bemöta personer på ett bra sätt och jag är också väldigt aktiv om dagarna.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra personer med respekt, man ska ha en trevligt sätt att tala och vara hjälpsam.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Som medlem på unive så tycker jag att man ska vara lojal mot servern vilket betyder att man till exempel inte ska ha ett aktivt deltagande i någon annan rp server. som medlem ska man representera servern

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? kraven för att man ska bli medlem är att man ska kunna alla grundregler och ha en karaktär som är unik och ha respekt mot alla andra på servern

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som medlemskap ansvarig har du som uppgift att godkänna/neka intervjuer och medlems ansökningar du har också som uppgift att hålla koll så att medlemmarna på servern håller sig till reglerna.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar: 3-4 timmar Helger: 56 timmar

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka