- Meddelanden
- 114
- Reaction score
- 6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198834063899/
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Svalenström
Vad är ditt discord namn? Liiiam#9112
Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2007
Berätta om din karaktär. allt började 1994... Då föddes han ben ringson an hade en väldigt svår barndom med mycket händelser hans föräldrar dog i en bil olycka 1998 så han blev stoppad på ett barnhem. sen så kom en familj från Sverige och adopterade han! han fick en ny chans han kom till Sverige och där började allt! han fick sitt intresse får bilar och älskade att skruva i bilar! När han blev 5 så drömde han om att flytta till staden unive! Den dagen kom ju men det tar vi senare! när han blev 10 flyttade han till sin mormor. han fick ett nytt liv liksom allt förändrads där han fick små jobba lite. sen när han blev 15 så började han jobba åt merkonomen i en lite stad i Norrland. när han blev 22 flyttade han till unive det var där allt hände nya vänner ny familj nya bilar allt var nytt och det älskade han! Han jobbar åt postnord nu det närmast bil jobbet han kan komma! han hade älskat mekonomen och vill nog vara medborgare för det! han älskar ju hamburgare och Coca cola! han kan ha humörsvgningar ibland! men när han var 8 år så hände rätt mycket hemma han blev slagen om an inte lyssnade och sånt vilket varv tufft för han han blev mobbad på dagis och skolan också han hade väldigt djup depression när han var mellan 13 till 19 men sen så fick han råd han fick träffa sin gamla foster familj och alla ! han fick nya vänner som fanns för han riktiga broes! Han började ta tag i livet började uppfylla sina drömmar! En dag satt han där på tåget på väg mot Unive han hade 5000 kontant och ingen mobil och lite kläder det var allt han hade! han kom dit och började små jobba och skaffade ett motell rum sedan körkort och sen ett jobb! Där satt han i en bil i en postnord truck han leverade paket hit och dit och älskade jobbet! och sen köpte han sin första bil en volvo 744! han älskade det han brukade köra runt där och bara njuta av livet men en dag vände allt... Han fick tillbaka minnen som att han inte var värd någonting han började få liten depression han började gå till jobbet mindre och tillslut fick han sparken ingen fanns för han längre han kände sig så ensamme. men sen så fick träffa sin familj och då blev allt bra bra igen! nu är han 27 år och har jobb bilar vänner släktingar! nu har han allt han vill ha! han har bra ekonomi och bra personlighet och inga prbolem! MWH ben ringson!
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag skulle bli medlem för att bidra med bra saker och bra attytyd! jag skulla kunna hjälkpa folk som behöver och göra staden till en bättre plats! hjälpa folk i nöd!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är nog en av dem bästa servarna jag kört på skulle jag säga. det är så oroligt bra roleplay skulle jag säga. det hade varit väldigt kul att liksom få ut mer av mina kunskaper om man säger så! men nya roliga jobb och sånt!
Hur hittade du Unive? jag spelade väldigt mycket roleplay på andra servrar men ville testa något nytt och spännande så jag hittade unive av en youtuber och jag ville så gärna testa den och det är no0g en av dem bästa servrarna jag kört på!
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att leva i spelet att jag ska kunna vara Ben fast framförskärem! jag ska kunna sitta här men spela så bra så dem andra tror jag är i UNIVE!
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att spela i spelet att göra unive till en bättre plats att spela och utveckla min roleplay så bra som det bara går!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? näe!
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Svalenström
Vad är ditt discord namn? Liiiam#9112
Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2007
Berätta om din karaktär. allt började 1994... Då föddes han ben ringson an hade en väldigt svår barndom med mycket händelser hans föräldrar dog i en bil olycka 1998 så han blev stoppad på ett barnhem. sen så kom en familj från Sverige och adopterade han! han fick en ny chans han kom till Sverige och där började allt! han fick sitt intresse får bilar och älskade att skruva i bilar! När han blev 5 så drömde han om att flytta till staden unive! Den dagen kom ju men det tar vi senare! när han blev 10 flyttade han till sin mormor. han fick ett nytt liv liksom allt förändrads där han fick små jobba lite. sen när han blev 15 så började han jobba åt merkonomen i en lite stad i Norrland. när han blev 22 flyttade han till unive det var där allt hände nya vänner ny familj nya bilar allt var nytt och det älskade han! Han jobbar åt postnord nu det närmast bil jobbet han kan komma! han hade älskat mekonomen och vill nog vara medborgare för det! han älskar ju hamburgare och Coca cola! han kan ha humörsvgningar ibland! men när han var 8 år så hände rätt mycket hemma han blev slagen om an inte lyssnade och sånt vilket varv tufft för han han blev mobbad på dagis och skolan också han hade väldigt djup depression när han var mellan 13 till 19 men sen så fick han råd han fick träffa sin gamla foster familj och alla ! han fick nya vänner som fanns för han riktiga broes! Han började ta tag i livet började uppfylla sina drömmar! En dag satt han där på tåget på väg mot Unive han hade 5000 kontant och ingen mobil och lite kläder det var allt han hade! han kom dit och började små jobba och skaffade ett motell rum sedan körkort och sen ett jobb! Där satt han i en bil i en postnord truck han leverade paket hit och dit och älskade jobbet! och sen köpte han sin första bil en volvo 744! han älskade det han brukade köra runt där och bara njuta av livet men en dag vände allt... Han fick tillbaka minnen som att han inte var värd någonting han började få liten depression han började gå till jobbet mindre och tillslut fick han sparken ingen fanns för han längre han kände sig så ensamme. men sen så fick träffa sin familj och då blev allt bra bra igen! nu är han 27 år och har jobb bilar vänner släktingar! nu har han allt han vill ha! han har bra ekonomi och bra personlighet och inga prbolem! MWH ben ringson!
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag skulle bli medlem för att bidra med bra saker och bra attytyd! jag skulla kunna hjälkpa folk som behöver och göra staden till en bättre plats! hjälpa folk i nöd!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är nog en av dem bästa servarna jag kört på skulle jag säga. det är så oroligt bra roleplay skulle jag säga. det hade varit väldigt kul att liksom få ut mer av mina kunskaper om man säger så! men nya roliga jobb och sånt!
Hur hittade du Unive? jag spelade väldigt mycket roleplay på andra servrar men ville testa något nytt och spännande så jag hittade unive av en youtuber och jag ville så gärna testa den och det är no0g en av dem bästa servrarna jag kört på!
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att leva i spelet att jag ska kunna vara Ben fast framförskärem! jag ska kunna sitta här men spela så bra så dem andra tror jag är i UNIVE!
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att spela i spelet att göra unive till en bättre plats att spela och utveckla min roleplay så bra som det bara går!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? näe!