Nekad lLiamking39 | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLOKZY

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? liam svalenström

Ange ditt födelsedatum 23 Mars 2006

Vad heter du på discord? GLOKZY#1603

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mån: 16-23
tisdag: 16-23
ons: 15-22
tor: 16-30-22
fre: 16-30-03
helg: 09-13
lov: 10-04

Hur länge har du spelat på Unive? i snart 5 hela månader och hade varit dunder om jag blev sv

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle hjälpa till att hålla unive på en stadig nivå med många spelare och inget regelbrott.
jag skulle sv banna alla som bröt mot minsta regel OOC eller lall eller suntförnuft! jag skulle göra så att servern blir fri från all reglerbrott. jag skulle vilja att unive blir bättre en vad den är att mer folk vill köra för att det inte är någon regelbryting

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? det som gör så att jag vill bli en server vaktare är att jag vill hålla servern fri från regel brott och allt lallaande på servern. därför vill jag bli servervakjatre

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag tror att jag skulle bidra med att svbanna folk så att dem lär sig att följa reglerna och så att ingeting går snett i ett senario eller att en kille kör på folk på piren eller att någån bara slår någon sådär!

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att jag ska bli det för att jag kan avgöra när något är på regelbrotts nivån minsta lilla. arje gång jag ser att en spelare gör fel skriver jag en report och hoppas att någon ser det! jag vill vara där och göra skilnad själv

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli servervaktare för att servern ska bli fri från lallande och allt regelbrott!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? rätt så bra jag känner en suport kille som har varit sv och nu är traniee och kan därför lära mig rätt så mycket men vet hur man bannar och unbannar och kickar folk från server!

Är du whitelistad på serven? ja. har varit det 90 procent av den tiden jag kört på servern

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad 3 gånger men jag och min bror kör på samma nätverk så när han blir bannad blir jag det! innan den senaste var men en kille som jag körde med som vi gick in i ett gäng hus men de löste sig. dem andra har varit felaktiga och de har tagits upp

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej absolut inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka