Nekad LLaalll | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LLaalll

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198967149019/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Max11#1567

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmad Ali. Han har rötter från Somalia men hans pappa är från Sverige. Han blir lätt kränkt och han blir lätt aggressiv. Han gillar att va med annat folk som han känner och har skoj med. Han skaffar nya kompisar varje dag och hans kontakt lista är full av kontakter. Han är född den 23 februari 2000.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag rpar på en hög nivå. Jag hjälper andra som kan vara nya till spelet att förstå vad man gör och hjälper dom med id kort, kreditkort och körkort. Jag sprider glädje i servern och skulel vilja kunna utveckla min rp genom att bli medlem. Jag kommer att hjälpa till med servern och den mesta tiden jag är inne så kommer jag att sitta i eran dc med andra medlemmar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en av Sveriges största server. Den bidrar med mycket glädje och jag har väldigt roligt när jag spelar. Eran community är helt fantastisk och servern bara blir större och större. Det har blivit bättre rp på senaste tiden .

Hur hittade du Unive? Jag hittade er genom twitch. Jag kollade på streamers som tex COSMO_BT som är väldigt stor nu pågrund av att han började att spela på unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna göra saker som att ksk bli kriminell eller jobba på något jobb som tex mekonomen. Jag har också ett mål att lära mig att rpa på en hög nivå och förbättras genom tiden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill jobba på mekonomen eller bli kriminell. Varför jag vill just dom två är för att de är dom sakerna mångta streamers gör och jag blir väldigt intreserad.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, Unive är den servern jag spelar just nu och kommer nog bli så ett tag för att den är så bra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka