Accepterad LLaalll | Ban överklagan (babyfreaky)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LLaalll

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198967149019/

Ditt Hex-ID: 11000013c03d1db

Vad är din discord tagg? Max11#1567

Vem var det som bannade dig? Jonte_SM

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft och hets på torget - Jonte_SM. Återstår: 8 dagar 6 timmar 1 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att jag gjorde en fel sak och att staffs har haft rätt att banna mig men ångrar det över hela mitt liv, unive e det bästa i mitt liv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En random grabb körde över mig och andra folk, han kallade mig massa fula ord så jag tog hans bil, sedan när jag satt i bilen så blev jag avstängd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel men tycker han andra också borde fått något straff. Det var min fel men jag har lärt mig en läxa och förstår att ni har hårde regler och kommer skärpa mig i framtiden.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången blev jag anföllen av en grabb i en butik. Han började säga massa dåliga saker om Sverige och annat. Då sa jag tillbaka att om it han slutar så kommer jag att slå honom. Det jag har lärt mig är att jag borde ksk ringt polisen eller securitas och it göra någon illa. Den andra gången så stod jag uppe på en bro och sa att jag skulle hoppa. Då blev jag avstängd för lall och ooc. Men nu så försöker jag att bara utveckla min rp för att kunna göra så bra för andra men också för er mod och staffs.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat ringa till polisen eller bara gått därifrån istället för att skaffa massa bråk.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer följa serverns regler på största allvar och kommer göra det bästa för mig och andra för att ni mods it ska behöva banna folk så mycket för att det blir ju bara roligt men en stor community och att ni växer. Jag kommer undvika bråk och att gnäll och så.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka