Nekad lknke | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lknke

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? léon

Vad är ditt discord namn? graneee

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Elias Knezovich

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? våldsam,manlig,positiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag växte upp i kaos. Hemma var det bråk, ingen brydde sig och jag fick klara mig själv. Skolan gick skit, jag orkade inte och ingen trodde ändå på mig. Jag kände mig alltid utanför och arg. De enda som hade det bra var de äldre grabbarna som höll på med kriminalitet, hade pengar och respekt. Det var där jag kände att jag hörde hemma. Jag ser ingen framtid med jobb eller plugg. Det känns meningslöst. Jag tänker fortsätta på den kriminella vägen, tjäna snabba pengar och bygga ett namn så folk vet vem jag är. Jag vet att det kan sluta dåligt, men jag bryr mig inte. Hellre leva snabbt med respekt än ett tråkigt liv utan något.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en seriös och socialrp, och äåven göra det livligare på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska göra så att motparten också har det roligt under scenarion t..ex låta poliser ha en chans i ett bankrån.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? earrp har jag brutit mot en endaste gång men jag har lärt mig att spela med när saker händer som t.ex ett sscenario där jag blir rånad mm..

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm: använder fordon som vapen. rdm:skjuter eller slår folk utan anledning. metagaming: kommunicerar genom t.ex discord istället för att rpa påriktigt. fearrp: då du vägrar att ta upp händerna t.ex när folk ska råna dig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är lugn som person och gillar att spela realistiskt RP. Jag tar regler seriöst, kan ta förluster i scenarion och spelar hellre för en bra rp än att försöka vinna hela tiden.

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka