Nekad lknke | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lknke

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199824615040/

Ditt Hex-ID: 11000016f1fb680

Vad är din discord tagg? granneee

Vem var det som bannade dig? 1suecia

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-19 225423.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hen valde att banna mig för att jag tg ett vapen från 1 bil när jag inte hade krim. Jag vet att det var dumt av mig och han som jag tog vapnet av kan få tillbaka det. Rglen jag bröt mot är krim utan krim och detta kommer aldrig hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg en bil med en kille i jag frågade ifall han kunde köra mig, han säger att jag inte skulle hoppa in men detvar försent så jag hoppade in i bilen. Sen tog jag upp mitt inventory och så såg jag att det låg ett vapen där. Jag tog vapnet som var jätte dumt nu närjag tänker efter och sen hoppade jag ur och sprang iväg. Sen när jag skulle gå in på serven igen för att lämmna tuillbaka vapnet så insåg jag att jag var bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Dey var en rät ban det var jag som gjorde fel och det var mitt fel och jag kommer inte göra om det och detta var en helt rätt ban och detta kommer aldrig gända igen!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger men det är bara för att jag har lallat men det var mitt gammla jag och det komemr inte hällre hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda var att jag inte skulle hoppa in i den bilan och skulle inte tagit vapnet. Jag ber om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det har jag, detta var en storläxa och jag kommrt aldirg göra något nära dwetta om min rp kommer vara på topp och jag kommer aldirg begå ett regel brott.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Abslout!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka