Antagen LKN | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LKN

Icke Medlem
Meddelanden
220
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Ditt discordnamn: LKN

Ange ditt födelsedatum 9 Februari 2004

Varför ska just du bli staff? Det jag personligen tycker är viktigt är att en staff är erfaren och att man är mogen, jag har spelat på servern nu i över 1 år så har fått mycket erfarenhet men också mycket perspektiv på hur man ska vara och inte vara som staff ur ett medlems perspektiv vilket skulle hjälpa mig som straff.
Jag har även varit medlemskap ansvarig 2 gånger så jag vet hur man ska bemöta folk som har frågor eller allmänt nytt folk. Så varför just jag ska bli staff är för att jag har erfarenhet och vet hur en staff ska vara. Har varit helper 1 gång förut genom en muntlig intervju där man skulle prata med någon person som skulle vara jobbig i support (alltså en staff som var med i samtalet för att testa folk) där fick jag mycket beröm för att jag var hård men rättvis och behandlade personen på rätt sätt men töjde eller gick inte bortom serverns regler för att vara snäll mot en spelare.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? De bristerna jag ser just nu hos unive är mycket kommunikationen med spelarna, alltså att som krim spelare ifall de är så att de finns någon som kan prata med dom eller vägleda dom innan de gör fel tror jag hade kunnat vara ett steg för att förbättra krim rpn. Annars skulle jag säga att mycket ser bra ut men det finns små saker som man kan ta tag i för att förbättra eller finslipa.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Prata mer med spelare allmänt utanför krim rpn också. Men målet skulle vara att man pratar med gäng och ser från ett spelar perspektiv vad de tycker och sedan se ifall man kan lösa något. Oavsett så för att lösa problemet behövs de att krim-ansvariga och allmänna staffs pratar mer med spelar utanför support eller varnar dem när de går fel, alltså försöka vara anledningen till att de inte blir fel från första början. Inriktar mig väldigt mycket på krim rpn eftersom de är de jag rpat mest som men också för att de är den mest problematiska changern inom rpn just nu, men pratar man mer med kriminella så kommer man förmodligen också prata mer med poliser också vilket jag anser skulle kunna lösa en hel del

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Hur man agerar professionellt är genom att vara mogen och inte tramsa bort saker, min syn på unive är att de är en fiveM server men även att företag och ifall jag skulle bli en del av staff teamet kommer de innebära mer ansvar och med detta behöver man vara mogen och ansvarstagande. Alltså att vara professionell innebär att man är trevlig men också att de man tar ansvar över gör man till 100 procent.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Denna sommar kommer jag jobba så för mig kommer jag prioritera mindre tid inom rpn och istället fokusera mer på straffarbete. Mitt upplägg eftersom jag är boss i ett gäng kommer bli att ta del av större scenarion men annars kommer jag göra staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sedan 10 december 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har varit helper 1 gång och medlemskaps ansvarig 2 gånger.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Support

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Kriminell

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

+rep hade skött detta jobb galant,bestämd grabb

++rep Visade vad han gick för när han var MA inegt mindre förväntat som Staff. En pjäs i Staff teamet som saknas är denna konungen!!

Enorm +Rep, kompetent och kunnig person som skulle passa bra i staff teamet

+rep känt honom sen 2 år tillbaks vet att han är stabil rpare samt en mogen person som vet hur man tar beslut.

+++rep otroligt duktig rpare som hade drivit staff teamet frammåt. Skulle helt klart vara en ledande staff.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka