Antagen LK040 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LK040

Icke Medlem
Meddelanden
611
Reaction score
42
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Ditt discordnamn: _lk040

Ange ditt födelsedatum 11 December 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill vara Staff för att jag tycker det är ett intressant område att jobba inom speciellt då jag är en F.D mod för inte så länge sedan. Jag vill återkomma som mod igen och visa vad jag går för en andra gång. Gången jag var Staff senast varade i några månader och var en stabil Kriminell ansvarig som gjorde jobb. Är mogen och engagerad och driven, är tillbaka på ny energi och kan klara av att hantera Staff arbetet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Kriminell RPn, dock har en förbättring skett men det sker små problem om och om igen och jag vill inte bara banna folk hit och dit för minsta minsta utan jag pratar med spelarna och bannar om nödvändigt. Jag vill göra en förbättring genom att ha kommunikation med spelare.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jobba tillsammans och fråga om hjälp, samarbeta gott och splittra upp oss speciellt i speccandet.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar proffesionellt när man har en god ton och är en förebild för samtliga spelare på servern och visar hur man ska rpa och hålla sig till reglerna.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Staff arbete kommer före mitt mående såklart men nu börjar skolarbetet lugna sig och kan förhålla mig till att ha ett bra upplägg med att lägga ner god tid på Staff men också mitt sociala liv.

Hur länge har du spelat på Unive? Flera månader och spelat tidigare på Multistaden som var före Unive.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, F.D Mod, Krim ansvarig, Jobb Ansvarig, Koordinator RP, Helper. Har bra kunskaper om hur det fungerar på Unive när det kommer till Staff arbete.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

+rep bra och kompetent som staff, borde få en till chans

+rep Min day 1 inom fivem rp och är väldigt mogen inom detta vet att han skulle passa som Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka