Nekad Lk-215 | Medlem ansökning [Snake]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lk-215

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? lil_jinx_jinx

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Abdel Karami 18 år gammal. Abdel Karami växte upp som liten ville bli artist gillade att sjunga o rappa om saker men de blev it långt. Han började ta droger hamnade i fel umgänge de gick fort tills han hamnade på sit första SIS hem ställ där man får uppleva att man it ska göra saker ute på gatan. Tiden passerade o de gick fort han kom ut o började prata me folk fick sina kontakter där han träffa en stor rappare vid namnet Shacki. Men de var problem med hans familj som tog hårt på honom uppväxten där han förlorade sin pappa som liten. Men de går it långt då han fick veta att han hade en Storebror vid namnet Bassel Karamihar blivit mördad under hans svåra period inlåst så kom personalen in o berättade att hans storebror hade blivit dödad. De förändrade Abdel helt han var ute på nätterna när hans mamma behövde hjälp me att göra saker han ville bara vara en framgångsrik person en Artist berättar hans mamma. Som sin favorit rappare som han möter längre fram. Polisen började komma hem o knacka efter ett tag så fick Abdels mamma ett slut på de han gjorde om dagarna de gick dagar innan Abdel kom hem Mamma hade fått nog med skiten han gjorde ute. Hon frågar han vad gör du ute min son Abdel svarar jag ska hitta han som tog livet av min bror då svarar mamma du ska ut ur mitt hus nuuuuu. Han tar sina kläder o går därifrån han fixar snabbt ett rum där han kan bo så länge men de går inte långt innan man efterlyser Abdel som en farlig person Abdel fattar snabbt att han måste hålla sig lågt ett tag han hade kommit djupare o djupare in o gått med i ett gäng som kallas Torpedligan då han fick pengar,Droger o allt han ville ha. Men frågan e vad hände me att han skulle bli Artist frågar hans vänner i gänget Abdel svarar jag vet it inte mig grej längre men dom fick han att komma tillbaka o han började sjunka o rappa om sin livs stil o han började få kontakter som fick han o bli en av dom top 1.

Bakrund: Uppväxt i Stockholm Namn: Abdel karami Ålder: 18 år

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra men en bra RP nivå så de blir roligt för alla runt om kring mig o folk som kollar i mina streams

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att man kan alltid inte vinna i ett scenario som i verkligheten folk dör blir skjutna de ty p som att man vinner idag imorgon förlorar kan inte alltid gå som man vill i livet de blir svårt om man väljer att de ska va så

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Vet Alla regler NRL det e när du minns vad som hände efter du dog Combatlog e när du loggar för att undvika ditt straff Copbait när du försöker att göra så Polisen jagar dig eller något annat me mening att göra det

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har RP i ett tag nu har erfarenhet av allt vet mycket regler o sånt som kan göra så att RP nivån blir så bra o så rolig som möjligt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har inget mer att skriva eller säga

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Tog inte sin interjuv i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka