Nekad Ljuset | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ljuset

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
87
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198988739880/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ljuset

Vad är din discord tagg? L1ghtzz#9696

Vem var det som bannade dig? Har ingen anning eftersom att jag är bannad från dc servern.

Hur lång tid var din ban? Permanent eftersom att jag är bannad från dcn.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag är då bannad från discord servern. Men vet vad för fel jag gjort.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Min vän hade inva mig till dsrp's dc server och bad mig att kolla på så jag checka dcn och tänkte lämna fast sedan glömde jag det och efter några timmar vart jag bannad från multis dc och jag hade bara kollat dc servern. Jag var ej whitelistad och jag hade aldrig varit inne på servern. Men ångrar enormt att jag joinade discord servern..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och min vän satt och dma varandra och då hade han en rp servers namn som status så jag frågade vad det va och sedan förklarade han att det var en rp servers dc. Där efter hade han skickat en invite och jag tänkte bara kolla på dc servern meningen med att joina den var ju inte att lämna multi det var att jag hade tråkigt och jag kollade in den. Men så dum som jag är glömde jag att lämna vilket gjorde så att jag fick ban. Nu så ångrar jag det enormt mycket och jag hoppas jag får komma tillbaka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt mitt fel att jag joina dc servern och ångrar det enormt. Jag hoppas verkligen jag får komma tillbaka.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer ej ihåg vad jag blivit bannad för fast har tagit lärdom av alla bans. Har aldrig varit bannad från dc servern förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut och det är att jag inte skulle joinat dc servern. Vill verkligen bli unbannad för det här är den enda fivem servern som jag älskar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart och detta kommer aldrig ske igen om jag kommer tillbaka. Själv tror jag inte jag kommer bli unbannad, Harr försökt 3 gånger nu och har blivit nekad. Men jag försöker igen.

Har du läst våra regler? Ja

Du kan ej överklaga blacklists..... Överklaga ej igen annars vidtas åtgärder på ditt konto.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka