Nekad Ljuset | Ban överklagan (Magick Mike)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ljuset

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
87
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198988739880/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ljuset

Vad är din discord tagg? L1ghtzz#9696

Vem var det som bannade dig? Har ingen anning eftersom att jag är bannad från dc servern.

Hur lång tid var din ban? Permanent för att jag är bannad från dcn.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? När jag försöker joina dc servern så står det typ *Banned from this guild * eller något.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ej fått en förklarning fast tror det va en annan rp dc server som min vän som spelar på multi bad mig att kolla på så jag checka dcn och sedan efter några timmar vart jag bannad från multis dc och jag hade bara kollat dc servern. Jag var ej whitelistad och jag hade aldrig varit inne på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade kollat på en dc server som min vän bad mig att kolla på.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet ej hur jag ska svara på denna fråga fast jag kollade på dc servern bara liksom lall för jag hade quitat att rpa så jag bara kolla in den och meningen med de var ju inte att lämna multi jag vill fortfarande kunna spela här.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har mellan 14-15 kmr ej ihåg för vad fast har iaf tagit lärdom av alla bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut att inte joina dc servern för det är anledningen jag tror jag blev bannad för.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka