Nekad Ljunggren1 | Medlem ansökning (GAYWI)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ljunggren1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198797269392

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton LJunggren

Vad är ditt discord namn? Ljunggren#4816

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2004

Berätta om din karaktär. Är en helt normal karaktär som har kommit till en ny stad som heter unive. Som person är han vädligt lugn av sig och gillar att vara med folk och vara allmän social bland folk.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker det verkar vara en bra server och vill ge denna staden en bra chans för kanske utveckla mig i den eller bara för ha en bra tid med alla som spelar på den

Vad kan du bidra med till serverns RP? med att göra sitt jobb och se till att andra gör sitt jobb genom att vara en kund osv för att kunna bygga upp något så alla gör något kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Förstår inte riktig frågan även fast jag har läst reglerna men förstår det som att man ska spela med ett scenario och inte göra konstiga saker som inte vore verkligt som att jag kör i sönder min bil och fixar den och sedan forstätter med jakten för är bilen sönder så går den inte att laga

Hur hittade du Unive? Jag såg den på five M och har några polare som spelar på denna server och sagt den är bra och att jag borde ansöka

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka