Accepterad Ljunggren1 | Medlem ansökning [Fille, Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ljunggren1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198797269392/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Ljunggren

Vad är ditt discord namn? Ljunggren#4816

Vad är ditt födelsedatum? 7 December 2005

Berätta om din karaktär. (Ska försöka skriva mitt bästa har dyslexi)
Min karaktär heter Patro sundberg och han är 23 år gammal. han är ungefär 190m lång. Han är uppvuxen med sin mamma och lille bror. Hans pappa fanns aldrig i bilden och det gjorde han väldigt ledsen sen liten. nu idag så har han lagt deet bakom sig och bara fokusera på dom som var med han sedan start och stötta han. Patro hade det svårt med skolan rätt tidigt och han hamna i bråk väldigt ofta med. Han gjorde aldrig det han blev tillsagd och sket i allt. Han fick ett dåligt rykte i områder att han bara var problem och många hoppade på han och till och med så hoppade hans gamla kompisar på han. Detta gjorde så att patro ville flytta så han gjorde det och nu har han kommit till en ny stad som heter unive och där vill har börja om sitt liv på nytt och hitta ett jobb. Även vill han hitta vänner och göra sina intressen. hans intressen är att hålla på med bilar och så gillar han även att spela och umgås med kompisar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag ska bidra med bra och roliga scenarion och bra rp, Det hade vart svin kul och vill verkligen ge denna servern en ärlig chans för har hört att den är bra av massa kompisar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? För att jag vill kunna bidra med bra RP med andra folk och även kunna ha roliga scenarion. Därmed kommer jag vara aktiv ganska ofta på denna server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Så som jag förstår det så innebär att om en "motstånde" eller en annan snubbe "makten" eller leder i ett scenario så ska man spela med och inte bara springa iväg för då är det inte verkligt och man spelar inte med som det vore verkligt så då låter man hen göra sin grej och bara spela med i det scenariot.

Hur hittade du Unive? Jag såg den på five M och har några polare som spelar på denna server och sagt den är bra och att jag borde ansöka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka