Nekad Ljungen | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ljungen

Icke Medlem
Meddelanden
567
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Ljungn/

Ditt Hex-ID: 110000159c450b8

Vad är din discord tagg? Ljungen#3163

Vem var det som bannade dig? Oskar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För ja sa saker i supp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. satt o rpa me polarna, blir inkallad i support och någon säger att ja revvat min kompis för han är på sjukan. Jag förstod ingenting, jag hade tidigare revvat han då han spawnade död genom att skriva i f8. Sen när ja skulle laga bilen så gick jag upp i chatten vid F8 fär att hitta den långa /me när jag lagade ostället för att behöva skriva den igen. Då fick jag indragen sv och jag tänkte, fine jag har lärt mig av detta att de inte ska ske igen. Sedan helt plötsligt när jag satt o snacka i gäng vc så ryker jag därifrån sen vidare o vidare. Jag väljer då att hoppa support för jag är ganska arg men då bemöter jag en skrikande oskar som inte är trevlig alls, tillslut fick jag nog och då sade jag opassande saker som inte är personligt menat. Han kanske märkt att inget hände eftersom ja inte menade de jag sa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker den inte är felaktig, men de som skedde innan sista support samtalet tycker jag är felaktigt då jag av miss råkat revva honom när jag skulle gå igenom F8 till min /me och sedan råkat revva han. Alla gör misstag och de blev d här, men sedan att han springer iväg är ju bara dumt av honom men de kan jag inte ro för.

De i support är absolut mitt fel, men ja mötte på en otrevlig Oskar som skrek så då vart jag tillslut ganska arg men jag ångrar det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vart bannad av target i 12h för att jag krockade med en bil och jag uppenbarligen rpade inte så som han vill att man ska rpa på skadorna, jag tog lärdom av det och jag förbättrade mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vara mer uppmärksam på vad jag klickar "Enter" på, för detta var ett misstag men sedan de jag sa i support ska man inte säga och de kommer inte ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Anledningen i grund o botten "Sv-abuse" vet jag inte riktigt vad ja ska ta lärdom av. Jag råkade klicka enter på fel rad och därmed så vart de som de vart omedvetet.

Det sista i support visste jag redan var fel och jag ångrade de momentet efter, ber om ursäkt Oskar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka