Nekad Ljungen | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ljungen

Icke Medlem
Meddelanden
567
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Ljungn/

Ditt Hex-ID: 110000159c450b8

Vad är din discord tagg? Ljungenn / ljungen3163

Vem var det som bannade dig? Siggeeed

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag lallade runt i en helikopter och körde över folk me den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Tog en helikopter som stog vid Humane Labs, sedan fick jag order att följa efter en bil, sedan fick vi reda påp att de va våra egna personer i den. Jag landade och snacka me dom och sen så sköt dom mot min helikopter, då körde jag lite sicksack sedan gjorde jag ett dumt beslut att försöka döda dom med hovrarna på helikoptern. Det var de som jag tror va anledningen till bannen och de va dumt beslut av mig o göra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte alls en felaktig ban, jag gjorde fel och jag står för de misstag jag gjorde. Jag vet att d är fel och jag kommer int gö om de.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. VArit bannad för anledningar tidigare som jag lärt mig av, sv abuse pwg och sånt. Jag lärde mig av de och vhar inte varit bannad för de något mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte kört mot dem och faktiskt landat och försökt snacka me dom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, att inte köra över folk med helikoptrar som jag redan visste om var fel, men de var dumt av mig att göra de och ja tänkte inte direkt efter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka