Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199010239445/
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Ljungdahl
Vad är ditt discord namn? Ljungdahl#6552
Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2006
Berätta om din karaktär. Mommo Abduli på 21 bast har bott under en sten här i serven ett tag. När Mommo var uppe på bena för några månader sedan han jobbade han hårt för sin familj och försökte hjälpa dem så mycket han kunde. När Mommo var liten så dog hans föräldrar så han växte upp med ett gammalt par som var runt 70 års åldern dem hette Lars och Ulla-Britt men nyligen så gick tyvärr så Mommo har det tuft i livet just nu men han kämpar vidare. Mommo har nu laddat energin och är redo att uppfylla sitt mål inom kort. Han vill börja jobba på brittas det har varit hans dröm sen han flyttade till den här staden han vill jobba där för att han älskar bilar det är det bästa han vet bilar med fart.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli medlem på Unive eftersom att jag var en aktiv RPare och jag tror att jag kan tillföra med bra och rolig rp. Jag tog och tar RPn seriös och kan alla regler ut och in.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av Unive eftersom att det är den största svenska RP serven och eftersom att jag har spelat här förut och tycker mycket bra om den. Snälla staffs och skön community.
Hur hittade du Unive? jag hittade den genom en kompis som tipsade om den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RPn är att bli mer erfaren och skapa roligare scenarion med utveckla min rp nivå.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att försöka lära känna så pass många på serven att nästan alla vet vem jag är.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Ljungdahl
Vad är ditt discord namn? Ljungdahl#6552
Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2006
Berätta om din karaktär. Mommo Abduli på 21 bast har bott under en sten här i serven ett tag. När Mommo var uppe på bena för några månader sedan han jobbade han hårt för sin familj och försökte hjälpa dem så mycket han kunde. När Mommo var liten så dog hans föräldrar så han växte upp med ett gammalt par som var runt 70 års åldern dem hette Lars och Ulla-Britt men nyligen så gick tyvärr så Mommo har det tuft i livet just nu men han kämpar vidare. Mommo har nu laddat energin och är redo att uppfylla sitt mål inom kort. Han vill börja jobba på brittas det har varit hans dröm sen han flyttade till den här staden han vill jobba där för att han älskar bilar det är det bästa han vet bilar med fart.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli medlem på Unive eftersom att jag var en aktiv RPare och jag tror att jag kan tillföra med bra och rolig rp. Jag tog och tar RPn seriös och kan alla regler ut och in.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av Unive eftersom att det är den största svenska RP serven och eftersom att jag har spelat här förut och tycker mycket bra om den. Snälla staffs och skön community.
Hur hittade du Unive? jag hittade den genom en kompis som tipsade om den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RPn är att bli mer erfaren och skapa roligare scenarion med utveckla min rp nivå.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att försöka lära känna så pass många på serven att nästan alla vet vem jag är.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej