Accepterad Ljunga19 | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ljunga19

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
42
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Ljungdahl

Ange ditt födelsedatum 3 Februari 2004

Vad heter du på discord? Fåret Shaun#5589

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar mycket efter skolan 16/17-22 på kvällarna och på helgerna varierar det, antingen hela dagarna eller nätterna eller inte alls beroende på hur helgen ser ut.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive ett par månader och har nästintill 175 timmar på bara unive.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt så hade jag hållt bra koll på vilka folk som gör rätt eller fel, jag kommer se till så att spelarna tar reda på att dem gör fel innan jag ingriper på riktigt (om det inte redan gått för långt). Om dem ändå inte lyssnar på mig så kan man i första fall kicka dem och ge en varning. Det kan göra så att dem öppnar ögonen och inser att det dem gjorde var fel. Om det inte hjälper så åker dem på en ban. Dem åker däremot på en ban direkt om dem gör något helt galet.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag tycker om Unive och folket runtomkring som håller servern uppe. Jag vill vara en av dem som får servern att fortsätta vara den största och bästa i sverige (enligt mig). Jag älskar att ta ansvar för vad som är rätt och fel samt att kanske till och med hjälpa folk ifall dem har frågor. Jag vill bli en del av det redan bra teamet som finns på unive.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna bidra till mer seriös rp eftersom jag kommer banna folk om någon råkar ut för Failrp t.ex. Jag kommer att bidra med seriöst ansvar, försöka hålla servern på den plats den förtjänar. och jag skulle jättegärna vilja bli servervakt för att kunna snygga till rp som ibland kan förekomma på Brittas där jag jobbar. Ibland blir det för mycket lall och då hinner man inte göra en /report innan dem har sprungit därifrån. Jag vill då kunna ta tag i det med egna händer för jag ogillar starkt när det blir trams på servern.

Varför ska just du bli servervakt? Jag anser att jag skulle kunna få en chans som servervakt för att jag dels är en väldigt aktiv spelare på servern. Jag håller en hög rp nivå men försöker sträva för att få den bättre. Och jag vill göra servern till en ännu bättre rp än vad det redan är. Jag har testat olika servrar tills jag hittade till denna vilket jag helt fastnade för.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag gillar att ta ansvar för att göra något bättre. Har alltid velat hjälpt till på denna server men eftersom jag inte haft någon sådan roll har jag inte haft tillgänglighet för det. Jag vill även som sagt bli servervakt för att snygga till olika scenarion och liknande som vissa folk älskar att gå in och förstöra av ingen anledning.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? svban, svkick, dv och sen vanlig ban och kick. Men om jag får denna chansen så kommer jag se fram emot att lära mig exakt vad en servervakt gör och vad det innebär.

Är du whitelistad på serven? Yes

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans 2 ggr varav den första var när jag var ny till rp och då råkade jag ut för FailRP, och andra gången var för VDM fast då hade jag inte ens sett personerna som jag hade råkat köra över på grund av dsync

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej aldrig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka