Nekad ljanzzon | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ljanzzon

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? loke

Vad är ditt discord namn? ljanzzon

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: linus andersson 19år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? klok lojal smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Linus Andersson är ursprungligen från Ryssland, och den ryska accenten bryter därför ibland igenom när han pratar. Han växte upp i en liten stad i mellersta Ryssland, i en mycket tuff familjemiljö, tillsammans med sin mamma och storebror. Storebrorsan hamnade i fängelse redan vid 19 års ålder. Han var en kall och envis person, fylld av hat och utan förmåga till kärlek. Han missbrukade droger, bland annat kokain, och brukade slå Linus. När Linus var tio år gammal orkade mamman inte längre med situationen. Hon lämnade bort honom till ett adoptionscenter. Det var också då Linus fick reda på att hans pappa var död – något mamman tidigare ljugit om och sagt att han bara rest bort. På barnhemmet blev Linus utstött. Ingen av de andra barnen gillade honom, och det var där han började dras in i kriminaliteten. Han försökte rymma från barnhemmet hela sju gånger – utan att lyckas. Den åttonde gången lyckades han, men det krävdes att han tog ett liv. För att fly var han tvungen att mörda en ur personalen. Ingen vet än idag att det var Linus som låg bakom mordet. Nyligen flyttade Linus till Multistaden. Han har planer på att förändra sitt liv och bli en bättre människa, någon som bidrar till samhället. Han erkände till slut mordet och fick tre års fängelse. Nu, vid 23 års ålder, har han avtjänat sitt straff. Han betalade för att få sitt namn rent, och vill nu ansöka om pass och bli medborgare i Multistaden – redo att börja ett nytt, bättre liv. Men trots sina goda intentioner har Linus svårt att helt lämna det kriminella livet bakom sig. Han har kvar några gamla vänner som frivilligt vill råna en bank för att snabbt få pengar. Linus vill inte skada någon – han är inte ute efter att såra, bara efter att tjäna pengar. För att hålla sig säker och skrämma bort hot planerar han att skapa ett gäng, mest för att andra ska hålla sig undan. Han vill utföra rån med smarta tekniker, utan våld. Pengarna ska tvättas genom att köpa in bilar i bulk och sälja dem vidare med liten vinst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag bidrar med seriöst och realistiskt RP. Min karaktär har en tydlig bakgrund och mål, vilket skapar bra spel med andra. Jag gillar att samarbeta, bygga storylines och göra RP roligt för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda ska ha ett roligt och bra scenario, att tex man gör ett rån och drar direkt, eller att polisen bara tazar en och griper en i ett bankrån scenario bara för att vinna, alla ska ha roligt i scenarion

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutit mot en regel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? copbait locka inte en polis att börja jaga dig. RDM random deathmatch man för inte starta en deathmatch utan att det finns en anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag tror inte det finns något passande om mig själv. Jag ser fram emot att bli medborgare på unive!

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Har kompis i luren som säger svaren under intervjun

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka