Nekad lj...................2634 | Medlem ansökning (vanessa)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jag heter jack irl

Vad är ditt discord namn? lj.9726

Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter sebbe staxx och han är en karaktär som är från finland och han flyttade till unive staden när han var 15 och nu är han 23 och han trivs i staden med alla människor och han är just nu arbetslös och han letar efter jobb och hans föräldrar hans mamma heter cissi och hon är 43 år gammal och hon jobbar inom bil industrin och hon äger ett bil företag och hon har jobbat inom det i cirka 13 år och sen har sebbe en farsa som är polis och han är 45 år gammal och han är högst rankad polis och han har vart lite borta ifrån familjen mycket och det har påverkat sebbe och han var lite kriminell under sin barndom så därför träffas dem inte mer sen har sebbe syskon 2 stycken en som är 14 och han heter kalle och han spelar fotboll och gillar att spela forre och han är inte så mycket och berätta om och sem har han en syster som är 19 och hon jobbar som frisör och hon har en egen butik där hon klipper och stylar folk och det är lite om sebbe och hans familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är väldigt erfaren av rp och kört massor andra rp servers som typ swevave och andra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att ens parti och dem man är med ska hålla med och liksom man ska vinna ett scenario och kunna prata sig ur ett bråk tex, osv

Hur hittade du Unive? har spelat på den förr för typ cirka 1,5 år sen

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!
:unive:

in Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka