Nekad lj...................2634 | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jag heter leo irl

Vad är ditt discord namn? lj.9726

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2008

Berätta om din karaktär. pekka pesonen är hans namn och han har en ganska liten familj och han blev uppväxt i finland och har bott där cirka hela sitt liv han är 23 år gammal och han flyttade till unive staden för cirka 2 år sedan och han trvis men han är lite kriminell och jobbar delvis på olika jobb och han har en lillebror som heter pentti pesonen och han är 21 år gammal och han är kriminell och han har inte haft ett jobb han har jobbat med kriminella saker i finland och han kom till unive staden för cirka 1 år sedan och sen har han inga föräldrar för dem dog när han var ganska liten därför är han kriminell och har knappt livslust och det är liten story om honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra mycket för jag har mycket erfarenheter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte bara jag som kan vinna ett scenario och andra kan också vinna i ett scenario om det är bråk eller nått.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag det finns RDM DET BETYDER ATT MAN DÖDAR NÅN UTAN ANLEDNING TILL DET och sen finns det vdm som är att man dödar nån med ett fordon.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är väldigt positiv och snäll och gillar att ha roligt och träffa nya vänner.

Nekad, Utveckla på alla frågor förutom karaktärsinfon och dem frågorna som har korta svar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka