Nekad Liza | Medlem ansökning [znapix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liza

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? 🎀Oskar🎀#2285

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Karlsson han är uppväxt i Stockholm i västra Stockholm, hans barndom var bra tills han flyttade till Jönköping och började jobba där som 20 åring men han mådde inte så bra i Jönköping så han flyttade tillbaka hem till Stockholm där han hörde hemma. Erik har 4 snälla kompisar som heter Liam , Danyal och Jonathan de ställer alltid upp för honom och är snälla mot han. När Danyal var 21 så behövde han flytta från sin hemstad pågrund av att hans hus brann ner och hans hund dog, Erik kommer ihåg den händelsen han blev jätte ledsen när hans hund gick bort. Efter allt det tragiska med den dåliga flytten till Jönköping och hans hus som brann ner och hans stackars hund som inte överlevde så bestämmer hans sig för att flytta till en ny stad den staden heter Unive city och här ifrån kommer han aldrig flytta även om hans hus brinner ner....

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra Staff Arbete från min del och kommer försöka göra mitt bästa, jag har varit på servern ett tag men jag kommer bidra med en bra Staff Arbete då jag vill bli Staff.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär om jag är staff så kan jag inte låta de kriminella och alla andra vinna över polisen och alla andra gäng på unive för rpns skull och för att de ska bli lite roligare att rpa och ha det rolig på Unive

Hur hittade du Unive? Vet ej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka