Nekad lixy123 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lixy123

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? erik

Vad är ditt discord namn? lixy

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: bob larsson 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig stark

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bob larsson, trots sin kriminella och fattiga bakgrund, har en historia som speglar livets strider och komplexiteter. Född in i en värld där möjligheterna verkade knappa, navigerade bob genom de hårda verkligheterna av fattigdom och brott som omgav honom. Uppvuxen i en tuff stadsdel där brottslighet var vanligt förekommande, drogs bob in i ett liv av småstölder och ungdomsbrott redan i ung ålder. Bristen på resurser och stöd drev honom mot fel väg, vilket ledde till en rad dåliga val och konfrontationer med lagen. Trots de utmaningar han stod inför, besatt bob en uthållighet och beslutsamhet som skiljde honom från mängden. När han mognade började han inse konsekvenserna av sina handlingar och den påfrestning hans livsstil hade på honom själv och de omkring honom. Det var en avgörande stund som väckte en önskan om förändring inom honom. Genom ren vilja och stödet från några individer som såg hans potential började bob vända sitt liv. Han sökte utbildning och träning, med målet att bryta sig loss från den onda

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en bra rp och inte lall

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela för att den andras bästa och inte att jag ska vinna du ska ge dem andra en skans

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har aldrig brutit mot regler

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? poor RP kan syfta på dåligt utfört rollspel där deltagarna inte riktigt lever sig in i sina roller eller inte agerar på ett realistiskt eller engagerande sätt. Det kan vara när spelarna inte följer reglerna, inte interagerar på ett meningsfullt sätt eller inte bidrar till en intressant berättelse. För att få till ett bra RP är det viktigt att alla deltar aktivt, agerar realistiskt och respekterar spelets regler fear rp att man ska värna om sitt liv tillexempel om nån hotar mig me pistol ska jag rpa rädd och inte säga typ skjut mig då.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord. Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad.
Anledning:
Efter indraget medlemskap måste du vänta 1 vecka.
Du får ansöka igen 2025-02-21. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka