Nekad LiXy | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LiXy

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Helmer

Vad är ditt discord namn? l1xan

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär Bertil svensson är född 2000-04-20 och är en snäll och social kille som vill allas bästa. Hans stora intresse är bilar och försäljare. Det är för att han vill hjälpa folk så mycket som möjligt så att alla har det bra så han vill mer än gärna bli säljare och hjälpa andra med försäljning! Han har ett stort intresse inom försäljning och att hjälpa folk så mycket som möjligt eftersom han hade en svår uppväxt med föräldrar som sålde mycket ilegala substanser, vilket ledde till att Bertil och hans 2 andra syskon fick försäljning som intresse men inte vid ilegala substanser. Bertil och hans syskon fick ingen mat hemma vilket ledde till att de inte fick sitta ute på gatan och tigga mat för att kunna överleva. De fick aldrig gå ut med vänner eller gå till skolan, utan de var tvungna att göra allt hemma så de fick mat av föräldrarna. Bertil tyckte det var tråkigt att han inte fick göra det andra barn fick göra. Han är ledsen än idag över det som hände i hans uppväxt. Idag har han bra kontakt med sina syskon men inte föräldrarna. Hans mamma gick bort, till Växsjö och hans pappa skulle köpa mjölk men kom inte tillbaka.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som en seriös rpare kan jag bidra genom att skapa detaljerade och välgjorda scenarion som tillåter andra medlemmar att dyka in i en levande och realistisk värld. Genom att ta hänsyn till realism och samtidigt uppmuntra kreativitet kan jag hjälpa till att skapa en miljö där spelarna känner sig fördjupade och engagerade i sina karaktärers upplevelser. Samtidigt är det också viktigt att införa roliga och oväntade scenarion.
När det gäller att minska väntetider och öka tillgängligheten för spelarna kan jag vara en tillgänglig och hjälpsam medlem av Community. Det innebär att jag är villig att hjälpa till med att svara på frågor, ge råd och stödja andra medlemmar, oavsett om det handlar om att skapa karaktärer, lösa konflikter eller hantera tekniska problem med den erfarenheten jag har. Genom att vara närvarande och tillmötesgående kan jag bidra till att skapa en välkomnande och inkluderande miljö där alla känner sig uppskattade och stöttade. Min önskan att få servern att växa och blomstra är beundransvärd, och genom att aktivt delta och bidra på olika sätt kan du hjälpa till att locka nya medlemmar och behålla befintliga så att Community kan fortsätta att växa och utvecklas över tiden. Genom att dela min entusiasm och passion för RP och skapa en positiv och stödjande atmosfär där jag kan spela en viktig roll i att göra servern till en levande och rolig plats där människor kan komma tillsammans för att utforska nya världar och skapa minnen som varar för evigt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man behöver spela så båda kan vinna i ett scenario så inte man bara spelar för att man skälv ska vinna man ska spela så båda tycker det är kul och att båda kan vinna i det annars är det inge roligt för han som inte kan vinna i det man ska inte bara spela för makt och pengar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag! Metagaming är när man tar information utanför spelet in till spelet. Powergaming 1 är att man inte ska använda sig ut av omänskliga krafter. Powergaming 2 är att man inte bara ska spela för pengar och makt. Sunt förnuft vilket jag tycker är grundregeln är att man ska tänk ett steg före man gör något till exempel hade jag verkligen gjort detta i verkligheten. Sen kan jag alla andra Fear rp, fail rp, vdm, rdm,nlr, combat logging sen kan jag ett par andra.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har varit medlem på unive innan nästan i 2 års efarenhet men tog en paus tills nu så känner mig redo igen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tycker jag inte behöver berätta så mycket mer, tycker att jag fått berätta allt som behövs!

Nekad, använt sig av AI! Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka