Nekad LiXy | Ban överklagan (Moezz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Leon momo

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/WeeT_Lixy/

Ditt Hex-ID: steam:110000141b02dae

Vad är din discord tagg? LiXy#2368

Vem var det som bannade dig? moezz

Hur lång tid var din ban? 3d

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag har blivit bannad av moezz i 3 d för vdm och oseriös rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det var en som körde in i mig och jag körde in i han lite tillbaka och då fick jag ban jag vet att det var dumt och jag ångar det jätte mycket. Han som körde in i mig sa även till han andra att han skulle köra in i mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren och skulle byta bil med en kille och skulle göra ett byte. Men sedan så hör jag någon säga ska jag köra in i han min bil är ändå så tung så att han körde in i mig eller han sa rättare sagt att han skulle köra ner min bil i vattnet. jag åkte iväg en bit och inte gjorde så mycket så började han köra in i mig och sedan så ramade jag han tillbaka men det hände inte något med hans bil efter som att jag inte körde in i hans bil såhårt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en rätt ban men jag ångrar mig mycket med det som jag gjorde.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ena gången så snorde jag en bil på piren när jag var jätte ny på servren och inte visste reglerna men det kommer inte hända igen såklart. och andra var när det var ds skort och jag fick skottet på mig för spelaren och staffen men för mig så träffade den inte så att jag rpade inte på skottet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte gjort det som jag gjorde blev lite arg för att han tog sönder min bil med medvetet och så körde jag in i hans sida tillbaka och jag ångrar mig jätte mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska tänka efter innan man gör fel sak även hur arg man blir inombords

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka