Accepterad LiXy | Ban Överklagan [S0areu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Leon momo

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/WeeT_Lixy/

Ditt Hex-ID: steam:110000141b02dae

Vad är din discord tagg? LiXy#2368

Vem var det som bannade dig? S0areu

Hur lång tid var din ban? 2d

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för rdm men i mina ögon så är det inte det jag förstår varför staffen valde och banna mig men ville visa min sida av scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi stod i en klädbutik i groove street och skulle byta till lite nice outfits och sedan så kom det mera och mera folk och det första dom sa när som om in i butiken var tjena era hundar knullar era mammor mm. vi blev arga och sa vad håller ni på med och dem började slåss några i butiken jag sprang ut och dom började slå mig och kallade mig saker utan att jag hade gjort något sedan så skulle vi köra iväg och dom gjorde den saken som man slår ut folk i bilan med att man håller in f. vi försöker köra iväg och det börjas skjuta jag ser en grabb med en pistol i handen och väljer att skjuta han i efter hand så har jag fått återbärettat att han inte hade en pistol polisen kom och jag började kubba för att komma där ifrån. men det var en annan grabb som tog upp våran grabb som lootade han med. men det spelar ingen roll. sedan så åkte jag och bytte kläder i en annan klädbutik i en annan del av staden för att polisen inte skulle kunna känna igen mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban jag vill visa min sida av scenariot och vad som hände

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång blev jag bannad för vdm när det var dsync men jag glömde att skriva det i ooc jag kom i en kurva och han möttte mig och det såg ut som att jag ville köra in i honom men jag har lärt mig att skriva i ooc om det händer något skumt. andra gången så snodde jag en bil på piren när jag var ny på servren och icke whitelist och fick ban för det mend det kommer såklart inte att hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat säga jag riktar upp med händerna men jag han inte tänka på det för att jag trodde att han hade ett vapen och dom sköt på mina grabbar. men jag hade förståss sagt att jag riktade i vanliga fall jag har tråtts alt varit krim i nästa ett år nu och skulle säga att jag har bra koll på reglerna

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag skulle ha sagt att jag riktar upp med händerna men jag beskrev som et var här uppe

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka